RSS

Clasa a 9-a , INFO

  1. Notiunea de algoritm
  2. Pseudocod. Date. Expresii
  3. Instructiuni de intrare/iesire. Atribuirea. AF: interschimbarea a 2 valori
  4. Instructiunea de decizie.
    1. AF: maximul a doua numere (psp; multimi)
  5. Instructiunea EXECUTA CAT TIMP (triplu)
    1. AF:Prelucrarea cifrelor unui numar natural
  6. Instructiunea CAT TIMP ( xyz; capete; alo; cadouri; sume4; fazanr)
    1. Care instructiune repetitiva este mai buna?
    2. AF:Prelucrarea sirurilor cu numar necunoscut de valori (care se incheie cu zero)
    3. AF:Calculul CMMDCsi CMMMC (ingerasi, vraji)
  7. Instructiunea PENTRU (case1; conturi; bancomat; gardul; rachete; prize;vraji; pin; barca; cabina)
    1. AF:Prelucrarea sirurilor cu numar cunoscut de valori
    2. AF:Divizibilitate. N este prim? (tort;vraji)
  8. Baze de numeratie
    1. AF: Conversia unui numar natural din baza 10 in baza B
    2. AF:Conversia unui numar din baza B in baza 10 (probleme conversii , b2k)
  9. Siruri Recurente
    1. AF:Sirul lui Fibonacci (vanatoare)
 

75 responses to “Clasa a 9-a , INFO

  1. Dodo

    16/06/2013 at 10:12

    Ma poate ajuta cineva la problema asta :
    verificare a 2 nr daca sunt fibonaci fara calcularea sirului .
    Va rog mult .

     
  2. mama

    23/11/2013 at 12:33

    cum dracu rulez un program facut cu rodinu ala ca ma enerveaza faceti un tutorial ceva
    de ex programul asta cum il rulez cu rodin
    start
    citeste a,b
    deimp=a
    imp=b
    repeta
    {
    r=deimp MOD imp
    deimp=imp
    imp=r
    {
    pana cand imp=0
    scrie “cmmdc este”,deimp
    stop

     
  3. mchelariu71

    24/11/2013 at 14:58

    trecand peste limbaj, ai aici un link: ( http://www.haskell.org/haskellwiki/Rodin ). Trebuie sa instalezi softul TotalEdit si sa configurezi niste optiuni. Succes!
    Alta varianta ar fi sa te apuci de invatat C/C++ sau Pascal, functie de ceea ce urmeaza sa faci in anii viitori.

     
  4. George

    30/11/2013 at 11:50

    Ma ajuti te rog cu o problema:
    Fie un sir n=1, 1,2 , 1,2,3, 1,2,3,4,….
    Sa se afiseze primii n termeni ai sirului folosind o singura repetitiva.

     
  5. mchelariu71

    30/11/2013 at 14:53

    in ce clasa esti? ai putea folosi recursia (clasa a 11a neintensiv, cls 10-a intensiv.).
    apelul: fct(1,n);
    declararea
    void ftc(int j,int n)
    {if(j<=n)
    {for(i=1;i<=j;i++) cout<<i<<' ';
    fct(j+1, n);
    }
    }

     
  6. George

    03/12/2013 at 17:19

    Clasa a IX-a

     
  7. mchelariu71

    03/12/2013 at 20:31

    n=1;
    for(i=1;i<=n;i++)
    { cout<<i<<' ';
    if (i==n) {cout<<endl;i=1;n++}
    }
    …dar nu se opreste niciodata.

     
  8. Sergiu Mihaluca

    08/12/2013 at 14:50

    Ati putea explica mai bine structura pentru ? Sunt in clasa a 9 intensiv , abia mi sa predat si as vrea sa o inteleg cat mai bine . Sensul de a exlplica mai bine , mai multe exercitii rezolvate . Faceti o treaba buna si ma mir ca exista persoane care incearca sa explice altora !

     
  9. marius

    28/01/2014 at 15:56

    sunt la filologie clasa 9 si vreau la mate info….1 la ce dau diferente….2 cum pot recupera informatica multumesc

     
  10. laura

    05/02/2014 at 14:00

    marius si eu sunt in aceeasi situatie…maine dau diferenta la informatica si abia ce am aflat..e bine ca vrei sa te muti faza e sa nu regreti dupa…eu ma las pe mana sortii cu toate ca nu am idee la info…bafta

     
  11. ANONIM

    02/04/2014 at 18:35

    Va recomand sa nu va duceti la Info e prea greu Din perspectiva mea ca am o profesoara foarte nasoala…………..

     
  12. Andi

    31/05/2014 at 00:22

    Buna. Eu nu sunt la o scoala buna (adica de matematica-informatica) si as vrea sa invat informatica, dar nu stiu cum pot face acest lucru fara un profesor.. imi puteti da un sfat cum sa incep informatica ca sa inteleg si ca sa stiu ca elevii de la mate-intensiv (adica sa invat pe parcurs), dar sa pot intelege si fara profesor, ca nu se pune problema sa imi iau profesor de informatica dat fiind faptul ca nici nu am aceasta ora in programa scolara..

     
  13. mchelariu71

    31/05/2014 at 10:59

    cumpara un manual de info cls 9-a. (milosescu sau cerchez/serban). citeste/invata, rezolva cu pixul in mana problemele rezolvate si incearca apoi cele nerezolvate. te pot ajuta punctual, pe o problema pe care o propui.

     
  14. magda

    19/06/2014 at 16:07

    Buna ziua. Rugamintea mea este daca ma puteti ajuta cu un rationament la doua probleme.🙂 Intampin dificultati la scrierea unui algoritm echivalent care sa NU foloseasca nici o structura repetitiva. Stiu ca trebuie sa gasesc o formula de calcul corespunzatoare, dar nu-i dau de capat.
    am urmatoarele probleme in pseudocod:
    1) citeste a, b 2) citeste a, b

    daca a>b atunci daca a>b atunci
    x=a; a=b; b=x; x=a; a=b; b=x;
    sf.daca sf.daca

    pentru i=1, b executa cat timp a<b executa
    daca i mod 2 = 0 atunci a=a+1;
    n=n+1 b=b-1;
    sf.daca n=n+1;
    sf.pentru sf.cattimp

    scrie n; scrie n;

    Cum inlocuiesc structurile repetitive in fiecare caz?
    Multumesc anticipat!
    Cu stima.

     
  15. mchelariu71

    20/06/2014 at 14:06

    cine e N? care sunt cele 2 cazuri? citirile sunt identice. PENTRU si CAT TIMP se incaleca la sfarsit.

     
  16. magda

    21/06/2014 at 12:33

    Imi cer scuze pentru incalecarea textului, gresealea mea de tehnoredactare. n se initializeaza cu 0. Rescriu algoritmii :

    1) citeste a, b;

    daca a>b atunci
    x=a; a=b; b=x; //aici evident are loc o interschimbare doar daca a > b
    sfarsit daca

    n=0;
    pentru i=a, b executa
    daca i mod 2 == 0 atunci
    n++;
    sfarsit daca;
    sfarsit pentru
    scrie n;

    2)citeste a, b
    daca a>b atunci
    x=a; a=b; b=x;
    sfarsit daca

    n=0;
    cat timp a<b executa
    a=a+1;
    b=b-1;
    n=n+1;
    sfarsit cattimp
    scrie n;

    Ideea este ca se cer algoritmii echivalenti care sa nu foloseasca nici o structura repetitiva si nu reusesc sa gasesc metoda, in primul caz, de atribuire lui i=a pana la b fara o structura repetitiva deoarece daca initializez i=a si verific daca i%2==0 at n++; sf_daca si apoi sa incrementez i++ nu functioneaza decat pentru o singura valoare a lui i. (structura liniara)
    in cazul al doi-lea nici atat. Va rog daca puteti sa-mi explicati cum realizez formulele de calcul.

    Va multumesc pentru timpul acordat.
    cu stima

     
  17. mchelariu71

    21/06/2014 at 17:25

    la primul algoritm inteleg ca n este numarul de multipli ai lui 2 din intervalul [a,b].
    Cati multipli are 3 pana la 10=> 10/3=3
    Cati multipli are 5 pana la 37=> 37/5=6
    Pentru problema noastra, pana la b sunt b/2 multipli si pentru ca “a” trebuie si el luat in calcul, pana la “a” sunt (a-1)/2 multipli. Asadar, in intervalul [a,b] sunt b/2-(a-1)/2. Asta-i.🙂

     
  18. mchelariu71

    21/06/2014 at 18:03

    la algoritmul al doilea se numara cate perechi de valori se pot realiza in intervalul [a,b]
    [2,9] am 2-9, 3-8, 4-7, 5-6=> 4
    [3,8] am 3-8, 4-7, 5-6=>3
    [2,8] am 2-8, 3-7, 4-6, =>3 (5-5 nu merge)
    [3,9] am 3-9, 4-8, 5-7 =>3 (6-6 nu merge)

    Deduc ca
    1) daca a si b sunt de aceeasi paritate regula este (b-a)/2
    2) daca sunt de paritati diferite (b-a+1)/2

    daca ((a+b) mod 2=0) atunci n= (b-a)/2
    altfel n= (b-a+1)/2

    Cred ca se verifica.

     
  19. Irina00

    26/06/2014 at 14:14

    Buna ziua! Ceea ce se invata in liceu la informatica, ajuta la dezvoltarea unei aplicatii software de la zero? Si cat de mult? Ce ar trebui sa invete cineva (cu cunostinte aproape nule de programare) pentru a putea realiza un software sau un joc? De asemenea, ati putea sa ne recomandati niste cursuri “serioase” de programare in Bucuresti?
    Sper sa imi puteti raspunde macar la cateva dintre aceste intrebari. Toate cele bune!

     
  20. mchelariu71

    26/06/2014 at 21:58

    Programa nu mai contine modulul de grafica. Pentru a realiza o aplicatie, cat de cat complexa, elevul ar trebui sa faca un optional (C#, Visual Studio, sau o biblioteca grafica -gen SDL sau altceva) care sa completeze cursul. Chiar si fara grafica, tot va trebui sa faca analiza aplicatiei, sa foloseasca cunostintele invatate pentru a realiza un pachet de functii pentru fiecare aspect din aplicatie.
    Cursuri serioase de programare in Bucuresti? Eu sunt din Iasi. 😀 Intrebati pe profesorii de informatica care au rezultate la olimpiada. Eu de acolo as incepe. Sigur aveti nevoie de manualele scolare (Milosescu sau Cerchez/Serban sau Tudor Sorin) si de Code::Blocks sau MinGW( http://www.infoarena.ro/schimbare-borland/pachet ). Succes!

     
  21. magda

    27/06/2014 at 00:12

    La implementarea algoritmilor de la vectori, pentru citirea/scrierea/parcurgerea elementelor, initializarea indicelui i, se face cu 1 sau cu 0? Cum este cosiderat corect: for(i=0;i<n;i++) sau for(i=1; i<=n; i++) ? Va intreb aceasta deoarece la scoala am invatat initializarea de la 1 la n, iar in carte scrie: deoarece adresa vectorului este si adresa primului element, iar indicele reprezinta deplasarea elementului fata de adresa vectorului, in limbajul C++ numerotarea indicilor se face pornind de la 0, 0<=indice<n. (nu stiu daca adresa vectorului are relevanta mare)
    Multumesc mult pentru explicatii.

     
  22. mchelariu71

    27/06/2014 at 12:18

    Un vector/matrice (tablou) declarat in C/C++ incepe implicit cu pozitia 0 (linie/coloana). daca cineva alege, pentru usurinta lucrului, sa porneasca de la pozitia 1, nu greseste. e doar o alegere. oricum, pozitia zero ramane rezervata si disponibila.
    Aspectul acesta devine evident la lucrul cu siruri de caractere (cuvinte – string ), cand C-ul ne obliga sa lucram incepand cu pozitia 0 – conform standardului sau.

     
  23. Silviu

    15/07/2014 at 17:26

    Trec in clasa a XII si vreau sa dau bac-ul la info. In clasa a IX am fost la profil macanic priectant CAD si am pierdut materia din clasa a IX. Dupa ce am dat diferentele (au constat in a scrie 2 algoritmi la alegere) am constatat ca in clasa respectiva nu se face deloc informatica…. Sfaturi ca sa recuperez materia pierdut macar sa pot trece bac-ul la info cu 7-8 fara pregatire cu profesori?

     
  24. Andrei

    22/08/2014 at 16:52

    AJUTOR VA ROG!!! Sunt clasa a 9-a si dupa o sapt dau diferenta la info. O sa dau proba orala din algoritmi iar proba scrisa din transpunerea algoritmilorbin mingw sau code blocks. Care stie tutoriale despre MINGW sau ceva ca nu gasesc nicaieri . Nici in carti

     
  25. Mia

    27/09/2014 at 19:46

    Vreau sa va mulțumesc în numele tuturor celor ce intra pe acest site. Ați făcut un lucru minunat, v ati gândit și la altcineva decât propria persoana și toate aceste lucruri scrise aici ajuta enorm. De asemenea, apreciez ca răspundeți la reply urile noastre. Eu sunt în clasa a Xa si site ul asta m a ajutat sa mi amintesc lucruri învățate într a noua și multe modele noi de exerciții. Felicitări!

     
  26. Alexinhio

    16/11/2014 at 19:00

    Am și eu o problemă de cl a XI-a:
    Să se scrie în pseudocod ecuația de gradul 1 Ax+Bx+5=B ; Unde A și B sunt real citiți.

     
  27. Patricia

    24/11/2014 at 13:27

    Sunt mama unei eleve de clasa a 9 a admisa la clasa de mate info deoarece matematica o stapaneste foarte bine,in schimb la noi la sat informatica a facut-o cu profesorul de franceza,are mari probleme si din cauza profei actuale care nu le explica deloc sa inteleaga.Am vrut sa-i dau ore dar stiti cat mi-au cerut pt o ora 80 de lei si nu-mi permit suntem someri. Va rog cum pot sa o ajut?Va multumesc.

     
  28. mchelariu71

    26/11/2014 at 08:28

    in clasa a 9-a nu prea au cum sa verifice algoritmii facuti. ar trebui sa treaca direct la clasa a X-a (la limbajul C sau Pascal – nu stiu ce se studiaza la dvs – mai bine limbajul C); cu cunostintele de C se pot lucra si verifica algoritmi si probleme din manualele de a IX-a sia X-a. e aproximativ aceeasi materie doar ca in clasa a 9-a o fac teoretic si clasa a X-a practic. Poate gasiti un absolvent/student/elev a 12-a care are legatura cu programarea? zic…

     
  29. Danyel Moldovan

    11/12/2014 at 16:13

    ajuta-ma si pe mine cu problema aceasta: Se da un sir de nr intregi terminat cu 0
    A)determinati cate triplete consecutive din sir respecta regula b=(a+c)/2
    B)determinati cel mai mic nr din sir
    C)determinati cele mai mari 2 nr din sir (sunt in clasa a 9-a info-engleza)
    punctele a si c ma intereseaza cel mai mult Mersi anticipat!

     
  30. mchelariu71

    12/12/2014 at 08:22

    In primul rand. Algoritmul pentru sir nedeterminat de valori (care se incheie cu 0) este:
    citeste x;
    cat timp (x!=0)
    {prelucrare_x; citeste x;}

    Punctul a). Nu putem sa verificam relatia decat dupa citirea celei de a 3a valori. Pe de alta parte trebuie sa avem la indemana si cele doua valori anterioare. Dupa ce testez relatia ceruta trebuie sa pastrez B si C pe post de A si B pentru situatia care urmeaza
    Codul ar putea sa arata cam asa….
    citeste a,b,c; nr=0;
    cat timp (c!=0)
    {daca (b==(a+c)/2) atunci nr=nr+1;
    a=b;
    b=c;
    citeste c;}
    scrie nr;

    Punctul c)
    Numerele sunt intregi. Nu poti folosi valoarea zero ca punct de pornire, ca valoare minima. In situatii din acestea, doamna profesoara mai zicea ca ai putea sa consideri valori din sir. Adica iei primele doua valori si pe asezi in ordine crescatoare (vom folosi doua variabile m1 si m2; in ideea ca m1>m2)
    Pentru oricare alta valoare citita trebuie sa vezi daca are sanse sa schimbe m1 sau m2.

    //citim primele 2 valori
    citeste x; m1=x;
    citeste x; m2=x;
    //schimbam, daca este cazul
    daca (m1m1) atunci
    {//x este mai mare ca toti=> cele mai mari valori sunt x si m1
    m2=m1;m1=x;
    }
    altfel daca (m2<x) m2=x
    citeste x;
    }
    scrie m1, m2;
    Succes!

     
  31. patrick

    05/01/2015 at 15:32

    Maine am teza la info si sunt bata ajutatima varoggg

     
  32. Cristiana

    10/01/2015 at 18:04

    Buna ziua.Am nevoie de ajutor pentru niste probleme la informatica.
    1)Fiind date de la tastatura n nr sa se calculeze produsul celor care au ultima cifra k unde k este o cifra data si ea de la tastatura.
    2)Fiind date de la tastatura 2 nr a si b sa se verifice daca diferenta lor este nr perfect.
    3)Fiind date nr n si k sa se verifice daca printre nr mai mici sau cel mult egale cu n se gaseste vreunul care sa fie prim cu K.
    As fi foarte bucuroasa daca m-ati putea ajuta deoarece nu le-am inteles.

     
  33. mih

    07/05/2015 at 15:35

    5*7 sa dea un1000000

     
  34. mchelariu71

    08/05/2015 at 09:27

    @mih: relatia este adevarata daca gasesti o baza in care 35 sa fie de acea forma. Daca descopui in forma canonica este de fapt b^putere.

     
  35. miha

    10/05/2015 at 09:10

    cum aflu cmmdc-ul si cmmmc-ul?

     
  36. mchelariu71

    10/05/2015 at 13:21

     
  37. malaiemilro

    28/05/2015 at 23:51

    Buna seara! Am o scurta intrebare. Aici este toata materia care se face in clasa a 9a la informatica?

     
  38. mchelariu71

    29/05/2015 at 07:59

    Da.

     
  39. malaiemilro

    30/05/2015 at 11:14

    Si cand veti incepe sa faceti si pentru clasa a 11-a?

     
  40. mchelariu71

    30/05/2015 at 17:35

    Probabil vara aceasta. materia de a 11a e mai pretentioasa. trebuie timp. buna dispozitie. incurajari . recorectari… COD… ma stradui.

     
  41. Cadăr Denis

    12/06/2015 at 18:30

    Salut, am o problemă..una mare zic eu
    sunt în clasa a IX-a la mate-info neintensiv, pe primul semestru am media 5 iar pe acesta am notele 2,3 și în teză 2. ideea ar fi următoarea, nu vreau să rămân pe vară și profesorul meu a spus că dacă reușesc să iau 9 îmi dă și un 8 să pot trece clasa. problema mare e că eu nu știu deloc info..și am reușit să înțeleg câte ceva de pe ce am citit pe aici..ai putea să mă ajuți cumva?

     
  42. Dan

    26/06/2015 at 13:29

    Bună ziua domnule profesor.
    Tocmai ce am terminat clasa a 8-a, iar eu doresc sa dau pe profil de matematica-informatica, fiind pasionat de aceasta materie(deoarece si fratele meu a urmatat tot acest profil, placandu-i mult informatica), si as dori sa va intreb, daca cunostintele mele find nule in momentul de fata, acum fiind vara si doresc sa ma apuc sa invat informatica din vacanta, credeti ca voi putea reusi? vreau sa fac acest lucru de pe acum deoarece eu cred ca imi va fi mai usor la toamna cand incepe clasa a9-a, avand “un bagaj de cunostinte”.

     
  43. mchelariu71

    27/06/2015 at 10:09

    iti trebuie manualul de a 9a si a 10a (neintensive – pentru fixare). Probleme gasesti pe http://www.pbinfo.ro . iti trebuie cont.

     
  44. ruta

    19/10/2015 at 20:53

    spuneti Va rog cum as afla penultima cifra dintr-un numar info. cla.9

     
  45. mchelariu71

    20/10/2015 at 06:33

    Mai intai trebuie sa elimini ultima cifra: n/10
    Acum pune in evidenta penultima cifra: (n/10)%10

     
  46. dana

    08/11/2015 at 19:05

    Cine îmi spune ce condiție trebuie să pun la o problemă cu ”record” pentru ca să se afișeze un prenume care începe cu litera A?

     
  47. mchelariu71

    09/11/2015 at 09:36

    art.prenume[1]=’A’ din cat Pascal mai stiu eu

     
  48. ANA

    16/11/2015 at 16:50

    CE INSEAMNA MOD IN DOMENIU INFORMATICI ?

     
  49. mchelariu71

    16/11/2015 at 22:26

    wordpress face probleme la afisarea operatorului procent, asa incat am scris MOD, asa cum se citeste operatia MODULO (restul impartirii).

    nu mai scrie cu litere mari. pare ca tzipi.

     
  50. didi

    26/11/2015 at 22:50

    un exemplu de algoritm fara deate de intrare

     
  51. mchelariu71

    27/11/2015 at 08:19

    umplerea ecranului cu dreptunghiuri colorate

     
  52. Andrei11

    01/12/2015 at 16:04

    Salut, sunt incepator la informatica. Sunt clasa a-9a dar nu prea ma descurc. As vrea si eu sa stiu rezolvarea acestui exercitiu :
    Se citeste un numar n (1<=n<=50) si apoi un sir de n numere intregi. Sa se scrie un program care afiseaza suma numerelor din sir.

     
  53. Alexandra

    01/12/2015 at 22:24

    Buna🙂 Sunt clasa a 12-a la Stiintele Naturii, am ales sa dau proba la alegere la bacalaureat din Informatica dar am constatat ca nu gasesc nicaieri programa propiu-zisa pentru bac la info st_naturii, as dori sa va intreb daca lectiile dumneavoastra pentru clasa a 9-a si a 10-a ar trebui sau nu sa ajunga, va multumesc anticipat.

     
  54. mchelariu71

    02/12/2015 at 00:32

    sal. materia pentru bacul de la stiinte e pana la matrici inclusiv: algortimi fundamentali (max/min, prel cifre n, cmmdc, cmmmc, n prim, descompunerea in factori primi, fibonacci, siruri de n valori , siruri de valori care se incheie cu 0, baze de numeratie), vectori (parcurgere [max, min, sume, numarari, val distincte, oglindire], multimim [intersectie diferenta, reuniune], modif structura [ad elem la sf, stergere din poz k, inserare in poz k], ordonare/sortare, ciurul lui eratostene? ) si matrici (parcurgere, linii importante[prima/ultima linie, prima/ultima coloana, diagonalele, simetricele fata de diagonale], interschimbari de linii si coloane). Cam asta. sper sa nu fi pierdut ceva.

     
  55. bianca maria

    07/01/2016 at 17:27

    Buna,sunt clasa a 9 a pe mate info si am o problema pe care nu stiu sa o rezolv; se considera un numar natural n citit de la tastatura.Sa se realizeze un program care afiseaza pe ecran cifrele pare ale acestuia in ordinea inversa a aparitiei, separate prin cate o virgula.

     
  56. Dani

    23/01/2016 at 14:07

    Salut, sunt clasa a 9-a si doamna profesoara ne-a dat un proiect cu “Diversitate si Transparenta”la informatica. Nu prea stiu ce sa scriu si pe net nu gasesc nimic legat de acest subiect. Multumesc anticipat

     
  57. mchelariu71

    24/01/2016 at 12:50

    nici eu nu inteleg. Pentru diversitate as scrie despre aplicatiile informaticii (in medicina, in arhitectura, aplicatiile imprimantelor laser, elearning). De la elearning as trece usor si la transparenta acentuand ideea de comunitate online (mai multi utilizatori cu acelasi interes care se ajuta prin linkuri si fisiere – ideea WEB 2.0): platforma elearning, grupuri Facebook, pinterest, clouds, orice manifestare informatica in care prosusul informatic e realizat de utilizatori. Succes!

     
  58. Denis

    16/02/2016 at 21:49

    Se citeste un nr. intreg de la tastatura:
    a) Sa se afle cate cifre are numarul;
    b) Sa se calculeze suma cifrelor si produselor;
    c) Sa se numere cate cifre pare arenr-ul citit;
    d) Sa se determine daca nr-ul citit e divizibil cu 3.

     
  59. Andreea

    09/03/2016 at 17:59

    Ma poate ajuta cineva sa scriu un algoritm pentru determinarea masei moleculare,va rog?

     
  60. Comarzan Andrei

    22/03/2016 at 18:10

    salut este cineva

     
  61. mchelariu71

    23/03/2016 at 09:27

    da. deja ai piedut un timp.

     
  62. Radu

    25/04/2016 at 20:13

    Buna seara!
    Ma puteti ajuta cu cateva idei despre ce ar trebui sa fac?
    Lucrarea pe care trebuie sa o realizez se numeste “Crearea unei pagini web care sa contina 5 probleme cu citiri repetate si triplete” (si sa aiba si rezolvarea). Profesoara ne-a dat si un fel de plan a acestei teme:
    1.Crearea fisierului principal cu impartirea in cadre html
    2.Crearea fisierului titlu.html
    3.Crearea fisierului navigare.html
    4.Crearea cel putin a unui fisier care prezinta o problema (problema1.html)
    Stiu ca nu este prea explicit dar astea sunt singurele informatii oferite de ea.
    Multumesc!

     
  63. Mihaela

    03/09/2016 at 11:28

    buna ma poate ajuta si pe mine cineva la problema aceasta?
    scriti 3 exemple de program in care sa fie definite sirurile de caractere

     
  64. Alexandru

    06/10/2016 at 20:29

    Nu recomand. Profesorul mi-a dictat niste lucruri, aici am vazut informatii diferite.

     
  65. mchelariu71

    07/10/2016 at 13:19

    Sunt sigur ca ai sa (iti) revii.😀

     
  66. Lordana

    11/10/2016 at 22:11

    Buna seara,
    Ma puteți ajuta si pe mine cu următoarea problema?
    Se citește n, afișează numărul obținut prin dublarea cifrelor pare.
    a) 123—-1223
    b) 123—-143 (par<5)
    Mulțumesc frumos.

     
  67. mchelariu71

    11/10/2016 at 22:46

    e algoritmul prin care prelucram cifrele lui N, cifra cu cifra si le lipim in fata. (p10=p10*10) . este lectie.

     
  68. Loredana

    12/10/2016 at 00:05

    Am primit-o ca tema. Mulțumesc frumos.

     
  69. erik

    24/10/2016 at 20:16

    Buna ma puteti ajuta la o problema ?sint in class a 9 a si nu stiu sa o fac In urma executarii secventei-3; cit timp I<10 executa i-i+3;scrie sfirsit_cit _ timp; se afiseaza numerele:a)3,6,9 b)6,9, 12 c)6,9

     
  70. erik

    24/10/2016 at 21:07

    Buna ma puteti ajuta la o problema ?sint in class a 9 a si nu stiu sa o fac In urma executarii secventei-3; cit timp I<10 executa i-i+3;scrie sfirsit_cit _ timp; se afiseaza numerele:a)3,6,9 b)6,9, 12 c)6,9

     
  71. mchelariu71

    27/10/2016 at 08:37

    trebuie sa executi secventa pas cu pas si sa realizezi modificarile cerute
    i primeste 3
    este mai mic decat 10 si merg mai departe
    i devine 6 si il afisez
    este mai mic decat 10 si merg mai departe
    i devine 9 si il afisez
    este mai mic decat 10 si merg mai departe
    i devine 12 si il afisez
    este mai MARE decat 10 si ies din CAT_TIMP
    Varianta corecta era B

     
  72. petru

    04/12/2016 at 11:36

    lasa-mi adresa ta de email mchelariu.

     
  73. mchelariu71

    04/12/2016 at 12:32

    ???. cam brusc si fara obiect

     

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: